Klasskillnad ikväll. Det är bara att konstatera. Vi behöver ett flyt mål nu.
Inlägg: 1520623
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
The great one: Vi behövde väl ett flytmål vid ställningen 0-0?