The great one: Vi behövde väl ett flytmål vid ställningen 0-0?
Inlägg: 1520627
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Olle: ja hade jonte stoppat in pucken sekvensen innan 0-1 så hade vi haft en helt annan match .
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
måste kännas sådär för bagarn att täcka det där skottet när två spelare inte lyckas träffa pucken...
Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2012-09-27
Bagarn är fantastisk o vi kan inte få undan puck jäveln! VAKNA FÖRHELVETE!