+ 2
Inlägg: 1523102
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Detär bäst vi värvar tillbaka honom innan haninser sitt misstag ;-)
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Det var nog Perra som var orsaken till att han lämnade precis som det var för Hirso.
Hirso hade aldrig spelat för nån så dålig tränare tidigare sa han.
Hirso hade aldrig spelat för nån så dålig tränare tidigare sa han.
+ 11
ÖstrandsNisse:
Det var därför han flyttade till det lag i Schweiz som fick kvala istället för Timrå , bra val ?