+ 11
Inlägg: 1523112
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: jo jag hörde det där också. Perra hade tydligen kontrat med: "-dä fö stö för hönöm. Jag har allri haft en spelere söm tögge så inöt hälvätte på tandsködde häller."
Det var en jävla maktkamp under Perras tid. Dallas känns nästan fjantigt i jämförelse.
Det var en jävla maktkamp under Perras tid. Dallas känns nästan fjantigt i jämförelse.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Mäster T:
Vampola ryktas lämna Växjö . Han vill enligt uppgifter spela i ett lag som vinner . Han valde Växjö när han läste Boorks tabelltips ( 2 )
+ 3
Hirso hade aldrig spelat för nån så dålig tränare tidigare sa han.