1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614862 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1524288

Sv: Z till TIK under lockouten?
Timrå Icon: Ser bilderna framför mig :-) Men seriöst så skulle jag bli "tvingad", av mina grabbar, att åka på några matcher i Timrå. Likväl som några av deras kusiner i 08-land oxå skulle åka på några matcher, det är fakta. Summa sumarum så skulle det bara i min familj locka 5-10 åskadare till på x antal matcher. Finns säkert fler i liknande sits. 

Svarskommentarer

Sv: Z till TIK under lockouten?
sargad: Ja jag skojade bara :-). Jag tror att du beskriver ett scenario som kommer att bli högst troligt för de flesta.
Mina föräldrar har jag lyckats få att gå på hemmamatcherna i år.
Nu är det bara syrran kvar att övertala :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer