Laken: Vill bara meddela att Steen gjorde lika många poäng som Duchene ifjol på betydligt färre matcher. Lägg då till att han är väldigt duktig defensivt, vilket inte Duchene kan sägas vara (i alla fall inte ännu).
Att säga att Steen inte är riktigt bra på även på NHL-nivå känns okunnigt. Sedan är han ingen tvilling Sedin eller någon Zäta, men det är det väldigt få som är...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Laken: Vill bara meddela att Steen gjorde lika många poäng som Duchene ifjol på betydligt färre matcher. Lägg då till att han är väldigt duktig defensivt, vilket inte Duchene kan sägas vara (i alla fall inte ännu).
Att säga att Steen inte är riktigt bra på även på NHL-nivå känns okunnigt. Sedan är han ingen tvilling Sedin eller någon Zäta, men det är det väldigt få som är...
Redigerad kommentar