Inlägg: 1527775
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Men varför, tyckte att Lundstöm gjorde ett storartat jobb igår och borde få förnyat förtroende.
Framförallt släpper han mycket färre returer rakt ut i banan. Där har "Ballissimo" lite att lära.
Framförallt släpper han mycket färre returer rakt ut i banan. Där har "Ballissimo" lite att lära.
Blizzard: Förutom att Ballissimo står ;-)
Det där lät nästan lite snuskigt nu när jag ser det i skrift....