Inlägg: 1527779
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Herminator: För övrigt tycker jag att det ser skittråkigt ut att se Z i en blå tröja. Går inte att komma ifrån.. :-\
Framförallt släpper han mycket färre returer rakt ut i banan. Där har "Ballissimo" lite att lära.