Edb: ja . Sparka båda två och ta in dej i stället . Du som kan se detta utan att ens va med på träningarna och i gruppen . Dom som lever med laget dagligen men inte kan fatta dessa beslut kan ju inte ha nån som helst blick för ishockey .
Inlägg: 1527798
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: tur att vi har polisen här på hs. Men du är väl en sådan toffel som man kan dalta runt med precis som våra målvakter.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nu är det långhelg.
Därför citerar jag Mäster Thåström:
"Suverän sprit till frukost, Suverän sprit till lunch.
Suveränt snack om igår Ingenting som jag minns."
Schkål alla proletärer!
Mot 3 poäng.
+ 1