Timrå Icon: helt ologiskt att bellismo ska stå imorgon. det är grovt tjänstefel av både målvaktstränaren och monty.
Inlägg: 1527792
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Edb: ja . Sparka båda två och ta in dej i stället . Du som kan se detta utan att ens va med på träningarna och i gruppen . Dom som lever med laget dagligen men inte kan fatta dessa beslut kan ju inte ha nån som helst blick för ishockey .