1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1530624

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Ja, löningslördag brukar ju innebära invasion från trollbyarna uppöver så det går säkert att göra igen. Annars; förfest på Birsta City, det är köng det! För en medelålders familjefar som försöker se till att alla blir nöjda och glada. Donken, Rocks, Lekplaneten mm till småkidsen....kreditkortet och övervåningen till frugan och tonårsdöttrarna. Själv parkerar man som sagt centralt på Charm med starköl och uppkoppling..:)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja jag tror jag såg dig. Visst var det du som spände TIK-tatueringen för kassörskan och försökte snylta till sig en till Mariestads....?
Jag fulländade det hela med en kokt på Ikea och en Twistpåse.
Känns som kvoten av vuxenpoäng börjar bli full nu.
Ja jag också faktiskt.
Nu blir det en grillning av en korvring och sedan match på tv!


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.