mikenomad: Ja jag tror jag såg dig. Visst var det du som spände TIK-tatueringen för kassörskan och försökte snylta till sig en till Mariestads....? Jag fulländade det hela med en kokt på Ikea och en Twistpåse. Känns som kvoten av vuxenpoäng börjar bli full nu. Ja jag också faktiskt. Nu blir det en grillning av en korvring och sedan match på tv!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag fulländade det hela med en kokt på Ikea och en Twistpåse.
Känns som kvoten av vuxenpoäng börjar bli full nu.
Ja jag också faktiskt.
Nu blir det en grillning av en korvring och sedan match på tv!