mikenomad: Jag har hela tiden ansett det orimligt att ifrågasätta hans klubbhjärta för att han inte betalar sin egen försäkring. Det låter dock som ett lite märkligt uttalande. Vad ställde reportern för fråga?
Mackelito: nå macke . Ska du och jag som är från idrottens uland glädjas åt att vi i dag har fått ett lag i den så kallade superettan i den fantastiskt spännande sporten fotboll . Eller ska vi lägga de i samma fack som korgbolls laget . Dvs i soporna ?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.