Mackelito: nå macke . Ska du och jag som är från idrottens uland glädjas åt att vi i dag har fått ett lag i den så kallade superettan i den fantastiskt spännande sporten fotboll . Eller ska vi lägga de i samma fack som korgbolls laget . Dvs i soporna ?
Inlägg: 1531063
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Näe fan, idag gläds vi lite grann. Njuter och ser ev premiären i vår för att sedan sakta inse att vi strax är tillbaka i ettan ;-)
Sv: Apropå nånting...
Dagens dikt av Mäster T:
Snön faller mot löven
och det kliar i röven
för jag har hemorröjder
och det sätter min smärta i höjder.
Det kliar och svider
för jag såren alltmer river
men det blir bara värre
och mina kompisar allt färre.
Redigerad kommentar