Mackelito: ok . Ja jag ska gå och se premiären till våren med ungarna . Sen får de nog vara bra
Inlägg: 1531075
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Grattis Östersund!! Riktigt roligt. Är fuskjämte själv (sommarstuga där) så man har varit en hel del i stan!! LÄr bli derby mot sveriges sämsta höstlag Giffarna nästa säsong ;-)
+ 3