superfalle: Näe fan, idag gläds vi lite grann. Njuter och ser ev premiären i vår för att sedan sakta inse att vi strax är tillbaka i ettan ;-)
Inlägg: 1531066
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: ok . Ja jag ska gå och se premiären till våren med ungarna . Sen får de nog vara bra