1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1531088

Sv: Apropå nånting...

mikenomad: Jag kan bara hålla med. Vi har ett par snäpp upp till lagen ovanför oss, inte bara poängmässigt. Vi kanske har en teoretisk möjlighet att knipa en plats innan krutröken lagt sig men det är definitivt de nedre sträcken vi ska kika mest på.

Någon sa, efter SAIK-matchen, att vi kan slå alla lag. Det kan vi förmodligen göra i enstaka matcher men sett över 4-5 matcher så får vi det svårt och det är ju inte direkt någon hemlighet. Nej det ska vara superfokus på att slå våra bottenkonkurrenter och sen ska vi vara jävligt stolta då man går ut och spelar propagandahockey som mot SAIK sist. Det är vad jag tycker iaf.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag drömmer om 3 hemmasegrar denna vecka. Då blir det 5 raka segrar. En våt dröm....men vad 17...drömma kan man väl få göra?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.