Olle: Jag drömmer om 3 hemmasegrar denna vecka. Då blir det 5 raka segrar. En våt dröm....men vad 17...drömma kan man väl få göra?
Inlägg: 1531090
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Ja det skulle ju va grymt. Jag är nöjd med 4p dock på dom här kommande 3.
Sv: Apropå nånting...
Mäster T: Vi är väl alla drömmare. Annars skulle vi ha kastat in handduken efter förra säsongen? :)