1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1533356

Sv: Skandal
Timrå Icon: Fast jag minns när Djurgården var på besök och ett antal lokala huligangroupisar kråmade sig nedanför deras klack. Som tackade med att skandera "små hororna, små hororna är lustiga att se...små hororna..."

Det roade iaf mig en aning då.

Svarskommentarer

Sv: Skandal
mikenomad: Ett av mina starkaste minnen var när Tre Kronor skulle möta Kanada i gamla ladan. Knöka fullt. Jag o morbror min stod på norra stå. Innan match skulle det vara en tyst minut. Jag råkade säga nåt...min morbror började skratta högt o väldigt många hakade på o började skratta oxå.
Han som höll mikrofonen skrek till innan minuten var klar: TACK SKA NI HA!

Det var kul.

Redigerad kommentar


Sv: Skandal
mikenomad: Hahaha! Ja inte fick Mäster T något tack vare den där skinnkjolen inte....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.