mikenomad: Ett av mina starkaste minnen var när Tre Kronor skulle möta Kanada i gamla ladan. Knöka fullt. Jag o morbror min stod på norra stå. Innan match skulle det vara en tyst minut. Jag råkade säga nåt...min morbror började skratta högt o väldigt många hakade på o började skratta oxå. Han som höll mikrofonen skrek till innan minuten var klar: TACK SKA NI HA!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han som höll mikrofonen skrek till innan minuten var klar: TACK SKA NI HA!
Det var kul.
Redigerad kommentar