Inlägg: 1533534
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Har denna postats??
"Avslutningsvis, undrar nog många supportrar, hur ser du på en fortsättning i Timrå? Är det något du skulle vilja komma tillbaka till ifall du skulle dra över Atlanten?
- Jag gillar klubben, fansen och alla här runt omkring och har svårt att se mig i ett annat svenskt lag, förutom möjligtvis min moderklubb Skövde IK!"
"Avslutningsvis, undrar nog många supportrar, hur ser du på en fortsättning i Timrå? Är det något du skulle vilja komma tillbaka till ifall du skulle dra över Atlanten?
- Jag gillar klubben, fansen och alla här runt omkring och har svårt att se mig i ett annat svenskt lag, förutom möjligtvis min moderklubb Skövde IK!"
+ 14
Martin Thörnberg: "Det ska göra ont att spela hockey".
Apropå att han gör mycket mål i KHL.
Haha, jajävlar.......