"Avslutningsvis, undrar nog många supportrar, hur ser du på en fortsättning i Timrå? Är det något du skulle vilja komma tillbaka till ifall du skulle dra över Atlanten? - Jag gillar klubben, fansen och alla här runt omkring och har svårt att se mig i ett annat svenskt lag, förutom möjligtvis min moderklubb Skövde IK!"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Avslutningsvis, undrar nog många supportrar, hur ser du på en fortsättning i Timrå? Är det något du skulle vilja komma tillbaka till ifall du skulle dra över Atlanten?
- Jag gillar klubben, fansen och alla här runt omkring och har svårt att se mig i ett annat svenskt lag, förutom möjligtvis min moderklubb Skövde IK!"