1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1534077

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
Blizzard: Fast vi var inte bra ikväll och jag håller i sak med dig. Tycker bara att ord i stil med "usla", "pinsamma", "värdelösa" etc är överdrivna.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
mikenomad: Det såg heller inte ut som att HV gick på max, vilket bara förstärker vår underlägsenhet i matchen. Vi mötte seriens för tillfället bästa lag på deras hemmaplan och dom spelade ett tätt försvarsspel som vi inte hade några medel att ta oss igenom, svårare än så behöver det inte vara att förklara matchutgången.

Redigerad kommentar


Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
Vad hände? Vi skulle ju vinna. Jag är besviken.
Ja ja den viktigaste matchen denna vecka är mot AIK.
Jag tolererar inte en poäng förlust där.

Over and out.

Nu #flaskan

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer