1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1534080

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
mikenomad: Det såg heller inte ut som att HV gick på max, vilket bara förstärker vår underlägsenhet i matchen. Vi mötte seriens för tillfället bästa lag på deras hemmaplan och dom spelade ett tätt försvarsspel som vi inte hade några medel att ta oss igenom, svårare än så behöver det inte vara att förklara matchutgången.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
Dream Team: Vi är öht oerhört dåligt rustade för att bemöta bra försvarsspel. Man kan tjata till dödagar, och det tänker jag göra så länge inget händer, vi är trubbigare än Jämtins tryne framåt. Och inte blev det bättre av att vi saknade Gunno. Det är inte pga uselt försvarsspel vi förlorar matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer