1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1534087

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13

mikenomad: Längtar Du fortfarande till Hockey? Elr gick det snabbt över?

  Nä, trist, ni borde kunna stulit 1 pinne med lite flax. Vi hade Storflax o stal 2, trots uselt spel.


Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
zigge: grattis till segern. Men jag måste få veta: Vem är spelaren i Modo som faller framåt på mage när han blir hakad? Jag behöver dom uppgifterna till min svarta bok av filmare :)

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
zigge: vi hade behövt mer än lite flax i kväll, i tredje kom vi knappt in i zon. HV71 är bra när dom är dåliga när Timrå är usla. Så skulle man kunna säga ungefär...

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer