1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1534086

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
Dream Team: Vi är öht oerhört dåligt rustade för att bemöta bra försvarsspel. Man kan tjata till dödagar, och det tänker jag göra så länge inget händer, vi är trubbigare än Jämtins tryne framåt. Och inte blev det bättre av att vi saknade Gunno. Det är inte pga uselt försvarsspel vi förlorar matchen.

Svarskommentarer

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13
mikenomad: Pyrret vore mumma nu....

Sv: HV71 - Timrå IK 2012-11-13

mikenomad: Längtar Du fortfarande till Hockey? Elr gick det snabbt över?

  Nä, trist, ni borde kunna stulit 1 pinne med lite flax. Vi hade Storflax o stal 2, trots uselt spel.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer