Olle:Heja Jonte!
Inlägg: 1534419
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
73Sjöbba: Observation: Idag ligger vi under i tekningarna med 22-11, precis som det var förra matchen. Här måste vi bli bättre, det blir mycket extrajobb om man ska hålla på så här.