73Sjöbba: Observation: Idag ligger vi under i tekningarna med 22-11, precis som det var förra matchen. Här måste vi bli bättre, det blir mycket extrajobb om man ska hålla på så här.
Inlägg: 1534429
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
CHARGING DITT FÖRBANNADE ÄCKEL TILL KNATTEDOMARE!! Har Blomdal straffrabatt i utvisningsbåset eller vad fan är det frågan om?