Mäster T: Idag ska vi ha poäng med oss hem!
Inlägg: 1534499
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Gynning också... Släkten är värst. Han kan ju bara göra mål mot oss som det verkar. Det är ett under att AIK kan vinna en sådan här match, totalt Jvla uselt lag.