Gynning också... Släkten är värst. Han kan ju bara göra mål mot oss som det verkar. Det är ett under att AIK kan vinna en sådan här match, totalt Jvla uselt lag.
Inlägg: 1534507
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
The great one: Vi blir rånade på poäng i den här matchen. Så sjukt.....värdelöst.