Okej, nu blir jag förbannad... jävla oförtjänt! Skräpdomare!
Inlägg: 1534503
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2012-11-15
Kattgubben: Det är ju så här det är i hockey, ett värdelöst lag kan med nöd och näppe vinna mot ett klart bättre lag när man får hjälp av domaren. Ett sånt här beteende borde inte vara acceptabelt på högsta nivå.