1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614755 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1536507

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
Olle: Han sprattlar och flyger fram och tillbaka i kassen. Tappar klubban 17 gånger varje match. Långt i från en bra Elitseriemålvakt. När Jocke står känner även jag ett helt annat lugn så kan tänka mig att spelarna också gör det. Nä huva, kör på Jocke så mycket han orkar nu.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
nectis: jag håller med dej om att jocke ska spela om han känner sej fräch . Men med tanke på hur bra han va i förrgår så betvivlar jag att han är topp of the line . Å andra sidan så finns de betydligt mer kompetent folk än någon här inne som tar ut målvakten . Och han eller dom har idag valt bellisimo

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.