nectis: jag håller med dej om att jocke ska spela om han känner sej fräch . Men med tanke på hur bra han va i förrgår så betvivlar jag att han är topp of the line . Å andra sidan så finns de betydligt mer kompetent folk än någon här inne som tar ut målvakten . Och han eller dom har idag valt bellisimo
Inlägg: 1536538
Svarskommentarer
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
superfalle: Absolut. Du har helt rätt. Tror som dig och litar på att Timrås ledning har bättre koll än oss som sitter här på HS.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2012-11-22
superfalle: Men han måste ju för fan sluta släpa returer rakt ut!