Inlägg: 1538745
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jävligt skön monten efter matchen. Rödgråten o vresig... Bra.
Friberg hedström gunno rhodin bagarn carlsson var sevärda.
Robinson sebbe hedman chrippe hagos ja dom... Kunde varit kvar i bussen o pilla på sina ajfåns.
Tröttsamt att det räcker med 2 utespelare och en målvakt för att nolla oss
Friberg hedström gunno rhodin bagarn carlsson var sevärda.
Robinson sebbe hedman chrippe hagos ja dom... Kunde varit kvar i bussen o pilla på sina ajfåns.
Tröttsamt att det räcker med 2 utespelare och en målvakt för att nolla oss
Blizzard:
som sagt Luleå nästa då ... ska vi skrälla så är det dags