+ 2
Inlägg: 1538749
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vi är långtifrån ensamma att ha problem med "löneutbetalningar", men som det äckellag vi ses som så är det enklast att kasta bajs på oss:
http://hockeypuls.se/...mma-ikapp-
http://hockeypuls.se/...-ikapp-nu-
http://hockeypuls.se/...mma-ikapp-
http://hockeypuls.se/...-ikapp-nu-
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
+ 1
Trots 0 mål tycker jag Timrå gör en relativt bra match..