73Sjöbba: vad tror du jag satt Amdroos namn där för? han som gjorde så han lämna. med ett tråkigt jävla gnäbb igår.
Inlägg: 1542666
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Att Ambroo och Nybbe munhugger med varandra friskar bara upp en brunfärgad vardag. Det var dom som klickade på 'Gilla'-knappen jag syftade på. Det trodde jag att du begrep.
+ 2