Blizzard: Att Ambroo och Nybbe munhugger med varandra friskar bara upp en brunfärgad vardag. Det var dom som klickade på 'Gilla'-knappen jag syftade på. Det trodde jag att du begrep.
73Sjöbba: Så "munhugget" är det inget fel på, men dom som tröck gilla för att han lämnat de är det fel på? hur ser du på dom som tog parti för ena och gav den alla plus hur är det med de?
vissa ogillar väl Nybbe och blev då glada att han lämnat, det är väl inte mobbing, det är väl snarare skit "munhugget" som var en utlösande faktor i allt och gör att en som reggat sig 2003 väljer att lämna nästan 10år senare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.