RunarUp: så är det, folk börjar bli less på att vara dumsnäll. Tråkigt men sant, för din del alltså.
Inlägg: 1542792
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
KORITFW: Okej. Med den logiken är det bättre att vara dumdum.
Själv tycker jag snällsnäll är det bästa alternativet.
Själv tycker jag snällsnäll är det bästa alternativet.
+ 3