RunarUp: ja oliktänknde vill vi inte ha . Vi ska passa in i den stora massan och bara ventilera politiskt korrekta åsikter .
Inlägg: 1542822
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
superfalle: Jag tror att de flesta människor, inklusive mig själv, ibland har åsikter som är rent rasistiska. Men åtminstone för mig, så uppstår dessa alltid i affekt och jag för dem sällan vidare. Och varje gång skäms jag för mina tankar efteråt.
Att använda sig av klassisk SD-retorik i ett hockeyforum är däremot en helt annan sak. Då är man säker på var man står, och är inte intresserad av att höra "pk-argument".
Att använda sig av klassisk SD-retorik i ett hockeyforum är däremot en helt annan sak. Då är man säker på var man står, och är inte intresserad av att höra "pk-argument".
Redigerad kommentar
+ 4