Mäster T: Han kanske är en ömhudad filur som inte tål bänkningar utan tar det personligt. Näe, han måste gå. Helst nyss. Vi betalar för mycket och vi får ut för lite för pengarna både i spelskicklighet och jävlaranamma-attityd. Det är inte hållbart.
Inlägg: 1544493
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ja dessutom bajsar han på pucken varje gång han får den.
Skellefteå hemma. Borde varit hans match.
Är han halvskadad borde han inte ha så mycket istid.
Nä det här duger inte tyvärr
Skellefteå hemma. Borde varit hans match.
Är han halvskadad borde han inte ha så mycket istid.
Nä det här duger inte tyvärr
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben:Vi har lite att lära av Pelicans!
www.youtube.com/watch?v=raKGf6U6rbQMorgan och jag kör en spotify-afton nu.
+ 2