Inlägg: 1544499
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:Han spelade ju "halvskadad" i slutspelet förra säsongen också sas det, vilket de skulle ha mörkat. I call BS! Nej, det var nog ett sätt att försöka rädda hans marknadsvärde på. Han är way over the top.
Skellefteå hemma. Borde varit hans match.
Är han halvskadad borde han inte ha så mycket istid.
Nä det här duger inte tyvärr