1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614759 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1544749

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
VARFÖR SER JAG MATCHJÄVELN!!!!! VISSTE JU ATT DET SKULLE BLI SÅHÄR, STOLPAR OCH SKIT OCH SÅ ÄSTTER DOM 1-0 21 SEC KVAR. 

Nu kommer vi göra 1-1 och dom gör 2-1 med 10sec kvar!


Domarnarna är så jävla dåliga, brukar aldrig klaga på dom längre, men när AIK gjort 1-0 och perioden snart är slut, DÅ får vi vårat första PP, ja jävligt bra!! att börja med PP i en period hjälper ju så jävla mycket, 99,97% av gångerna rinner det bara ut i sanden1!!!!!





HATAR IDIOT HOCKEY 

Svarskommentarer

Sv: AIK - Timrå IK 2012-12-28
Hagos skulle fan i mig bänkas säsongen ut när karln inte går på egen retur!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.