Inlägg: 1548078
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så jävla dåligt är inte laget. Klart vi behöver spets framåt men detta är pinsamt.
Inte ens under Perras ledning var vi nära slå MoDos rekord. För i helvete Monten våga kriga. Klart du får poäng när spelet ser okej ut men de räcker inte.
Dags att ta in nån som vet hur man beter sig i anfalls zon
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Seriöst, det här är så uppgivet och uselt att jag inte ens kan bli förbannad. Skulle dom här veklingarna klara nervpärsen i kvalserien? Hohoho. Tillåt mig tvivla.
Jaja. Hellre allsvenskan än det här jävla pekoralet. Man vill ju uppenbarligen ändå inte lira elitseriehockey när man får chansen. Snart slipper dom.
Jaja. Hellre allsvenskan än det här jävla pekoralet. Man vill ju uppenbarligen ändå inte lira elitseriehockey när man får chansen. Snart slipper dom.
+ 5
Redigerad kommentar