Seriöst, det här är så uppgivet och uselt att jag inte ens kan bli förbannad. Skulle dom här veklingarna klara nervpärsen i kvalserien? Hohoho. Tillåt mig tvivla.
Jaja. Hellre allsvenskan än det här jävla pekoralet. Man vill ju uppenbarligen ändå inte lira elitseriehockey när man får chansen. Snart slipper dom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jaja. Hellre allsvenskan än det här jävla pekoralet. Man vill ju uppenbarligen ändå inte lira elitseriehockey när man får chansen. Snart slipper dom.