+ 2
Inlägg: 1548097
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tvåtallar: Bra där. Det är inte de allsvenska spelarnas fel, dom är ju inte så dåliga trots att dom inte träffar målet i sådan utsträckning att det blir nytt rekord...det måste vara tränarens fel.
En bajskorv är fortfarande en bajskorv även om du polerar den.
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Angående debatten som varit senaste dygnet om hockeyns glöd. Ser Jämtin slänga sig över Berglund i FBK efter en situation framför målet, domarna tar 2+2. Helt rätt enligt mig. Hela publiken tänder till. Men kommentatorerna är bestört av att det inte är matchstraff. Har Lasse Granqvist och Co betalt av Svenska freds?
Så jävla dåligt är inte laget. Klart vi behöver spets framåt men detta är pinsamt.
Inte ens under Perras ledning var vi nära slå MoDos rekord. För i helvete Monten våga kriga. Klart du får poäng när spelet ser okej ut men de räcker inte.
Dags att ta in nån som vet hur man beter sig i anfalls zon