Inlägg: 1548108
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle:
Monty kan inte trolla. Det har varit väldigt lite kritik mot honom om man jämför med ex Perra och Calle. Känslan är att han har styrt upp vårat grundspel. Vi är ex 3:a i serien i boxplay. Coachen kan däremot inte coacha fram målskyttar, det är omöjligt!
Det är spelarna som måste skärpa till sig. Men tyvärr tror jag inte dom har skillsen.
Monty kan inte trolla. Det har varit väldigt lite kritik mot honom om man jämför med ex Perra och Calle. Känslan är att han har styrt upp vårat grundspel. Vi är ex 3:a i serien i boxplay. Coachen kan däremot inte coacha fram målskyttar, det är omöjligt!
Det är spelarna som måste skärpa till sig. Men tyvärr tror jag inte dom har skillsen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Att Timrå vinner skotten i var och varannan match är ju bla. bla, då 95 % av skotten är alibiskott.
Tvåtallar: Bra där. Det är inte de allsvenska spelarnas fel, dom är ju inte så dåliga trots att dom inte träffar målet i sådan utsträckning att det blir nytt rekord...det måste vara tränarens fel.
En bajskorv är fortfarande en bajskorv även om du polerar den.
Redigerad kommentar