KORITFW: Det är det här jag inte fatta, helahockeysverige verkar tycka att det brynäs gjort är 100gånger värre än vad modo och FHC gjorde, jag fattar fan ingenting, vad fan är det som är så fel med att göra som brynäs?! Ja dom bröt kontraktet, kontrak bryts fan hela tiden.
modo och FHC gjorde ju något som HL sa att man inte fick göra, värva NHL-spelare, Cody var ingen NHL-spelare.
Fan, skit i brynäs och dunka på modo och FHC feta jävla anmälningar ist!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.