+ 2
Inlägg: 1552050
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Du har så Jvla rätt. Modo och Frölundas agerande är mycket värre. Dom tycker att det är ok, bara för att man har en skada så får man dopa sig (Alex Steen) för att ta sig tillbaka.
När kommer straffen?
Du har så Jvla rätt. Modo och Frölundas agerande är mycket värre. Dom tycker att det är ok, bara för att man har en skada så får man dopa sig (Alex Steen) för att ta sig tillbaka.
När kommer straffen?
+ 1
modo och FHC gjorde ju något som HL sa att man inte fick göra, värva NHL-spelare, Cody var ingen NHL-spelare.
Fan, skit i brynäs och dunka på modo och FHC feta jävla anmälningar ist!