1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1552471

Sv: Var går gränsen?
Blizzard: Nej, vi kan så klart lita mer på adrenalinstinna hockey-goons. Slagsmål är dessutom coolt!!1

Svarskommentarer

Sv: Var går gränsen?
Bragd-Birger: varför håller du på säger med ironi att det är coolt? Du tycker alltså att alla boxare, MMA:are etc är töntiga vuxna män och kvinnor som inte vuxit upp från sandlådan eller? Hockey är kampsport, vissa delar av världen får man även slåss på hockeyrinken. Skiten väl om det är coolt eller inte, men blir en av våra spelare påkörd oc illa skadad så ser jag hellre en Corso som dunkar på det andra aset än en Crippe som överlåter fallet till domarna.

"ja hockey är så jävla coolt!!111!1"  

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.