+ 2
Inlägg: 1552493
Svarskommentarer
Sv: Var går gränsen?
Blizzard: Sorry, men jag tycker slagsmålsinslaget i hockey är skitfånigt. Det handlar trots allt om att göra mål, inte slå sin motståndare på käften. Till skillnad från då boxning, t ex. Bort med larvet.
+ 2
"ja hockey är så jävla coolt!!111!1"